Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

13.7.09

Η Πτώση του Airbus 447 και η Ανικανότητα Της Ε.Ε.

.
«Η λειτουργία της ΕΕ γίνεται όλο και πιο γραφειοκρατική, αδιαφανής,
το έλλειμμα δημοκρατίας διευρύνεται»

Γ.. Παπακωνσταντίνου, «Ελευθεροτυπία» 24.5.09

«Τον υψηλό αριθμό καταγγελιών πολιτών για κακοδιαχείρηση, αδιαφάνεια,
καταχρηση εξουσίας και ανικανότητα στα Ευρωπαικά όργανα
επισημαίνει ο ευρωπαίος διαμεσολαβιτής Ν. Διαμαντούρος»
Ευρωκοινοβούλιο Αθήνα 9.84


Η Ε.Ε στέλνει ντιρεκτίβες για διαφάνεια και επιβάλλει ρήτρες για ανικανότητα και γραφειοκρατία στα κράτη μέλη. Η ίδια είναι η κοιτίδα της αδιαφάνειας αλλά και γραφεοκρατίας και ανικανότητας.

Την περασμένη εβδομάδα, πιλότοι της Air France στο Παρίσι έστειλαν επιστολή προς τον οργανισμό EASA της Ε.Ε και το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων διαμαρτυρόμενοι και απαιτώντας να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα που θα απέτρεπαν την απώλεια ελέγχου του αεροσκάφους Airbus 447 που κατέπεσε στον Ατλαντικό τον περασμένο μήνα.

Ο οργανισμός EASA (European Aviation Safety Agency ) που εδρεύει στην Κολωνία ανέλαβε το 2003 τον έλεγχο ασφάλειας των πτήσεων σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, μολονότι αρκετοί είχαν προβάλλει ενστάνσεις για την κατάλληλότητά του λόγω της γραφειοκρατικής του δομής.

Από τότε ένα από τα πολλά προβλήματα για τα οποία είχε ενημερωθεί ήταν σοβαρό σφάλμα στην ανίχνευση της ταχύτητας αεροπλάνων Airbus το οποίο μπορούσε να προκαλέσει την απροσδόκητη πτώση του συστήματος αυτόματης πλοήγησης.

Ο EASA από τότε δεν έκανε τίποτα για να διασφαλίσει ότι το σφάλμα αυτό διορθώθηκε.
Telegraph
.
Επιστροφή στην Αρχική Σελίδα