Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

18.6.10

Οι Κοσμοκράτορες και Εμείς (2) - Συνέλευση Εβραϊκών Οργανώσεων Κατά Σιωνισμού & Iσραηλινού Απαρτχάιντ

Βραβευμένη ταινία του Channel 4 (Βρετανία): Τα παιδιά της Γάζας align = "center">youtube.com / watch? v = ut2v62wx2YA & χαρακτηριστικό = player_embedded#!

"Η μία, 8 ετών, πυροβολήθηκε με 17 σφαίρες (διαρρήχθηκε το στήθος της),

η άλλη, 2 ετών, με 12 σφαίρες". Al-Jazeera

«Σύμφωνα με μελέτη του 2004 που δημοσιεύτηκε
στο British Medical Journal, τα προηγούμενα 4 χρόνια:
"Τα δύο τρίτα από τα 621 παιδιά που έχασαν τη ζωή τους
από τους Ισραηλινούς πυροβολήθηκαν ως επί το πλείστον
στο κεφάλι, το λαιμό και το στήθος ..στα σημεία ελέγχου,
στο δρόμο προς το σχολείο, στα σπίτια τους, ... ".

"Δρ Khalid Νταχλάν, Ψυχίατρος, μου είπε.
« Τα στατιστικά μου είναι αβάσταχτα:
Το 99,4% των παιδιών που εξετάστηκαν υποφέρουν
από ψυχολογικά τραύματα, το 99,2% είχαν
βομβαρδιστεί τα σπίτια τους, 97,5% είχαν εκτεθεί σε δακρυγόνα.
είχαν δει να σκοτώνουν μπροστά τους γονείς και αδέλφια
.
Οι φωτογραφίες λένε τη μισή μόνο ιστορία
του τρόμου στο λαό της Γάζας . Απουσιάζει ο διαπεραστικός ήχος
των F-16 μέρα-νύχτα που σπανε τα παράθυρα και τρομάζουν τα παιδιά.
Ο ψυχολογικός πόλεμος του Ισραήλ είναι απόλυτα
επιτυχής έναντι αυτών για τους οποίους σχεδιάστηκε:
των παιδιών της Παλαιστίνης.

Πυροβολήθηκε από τον ισραηλινό στρατό όταν βγήκε από το σπίτι της
κατ εντολή των στρατιωτών για να κατεδαφίσουν το σπίτι της.
Κρατούσε λευκή σημαία. Ενώ κείτονταν αιμόρφυτη στο δρόμο,
πυροβόλησαν στο πόδι την κόρη της που πήγε να τη βοηθήσει.
Όταν μετά ώρες έφυγαν οι ισραηλινοί, ασθενοφόρο τη μετέφερε σε
νοσοκομείο όπου ξεψύχησε B'Tselem - Ιανουάριος 2009

http://www.youtube.com/watch?v=NKMoHLxDncU

Στα όνειρά μου τα παιδιά τραγουδάνε
ένα τραγούδι αγάπης
για κάθε αγόρι και κορίτσι
ο ουρανός είναι μπλε και
τα λιβάδια πράσινα
.
και το γέλιο είναι η γλώσσα του κόσμου
..,,
Τότε ξυπνάω και όλα όσα βλέπω
είναι ένας κόσμος σε ανάγκη
Πες μου γιατί?
..,
Όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται κάποιον
γιατί δεν δίνουμε χέρι βοήθειας
Πες μου γιατί?
.
Κάθε μέρα ρωτάω τον εαυτό μου:
Τι πρέπει να κάνω
για να είμαι άνθρωπος?
.
Να εγερθώ και να πολεμήσω
να αποδείξω σε όλους ποιος είμαι?

, Γι αυτό προορίζεται η ζωή μου?
Να χαθώ σε έναν κόσμο γεμάτο πόλεμο?..
.
Πες μου γιατί???.
Γιατί πρέπει να είναι έτσι?
.
Πες μου, είναι κάτι που δεν έχω καταλάβει?
Πες μου γιατί???

Δεν καταλαβαίνω.

Όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται κάποιον
γιατί δεν δίνουμε χέρι βοήθειας?

Πες μου γιατί?

Πες μου γιατί καθόμαστε και κοιτάμε?

.



Πρώτη Εθνική Εβραϊκή Αντι-Σιωνιστκή Συνέλευση
19 έως 22 Ιουν. 2010: DETROIT

Αύριο διοργανώνεται η πρώτη αντισιωνιστική συνέλευση, βλ. Εδώ
από περισσότερες από 50 ομάδες εβραίων στις ΗΠΑ
με σκοπό να διερευνήσουν στρατηγικές αντιμετώπισης
"του ρατσισμού και του Ισραηλινού Απαρτχάιντ "
την προώθηση και επέκταση του μποϊκοτάζ στο Ισραήλ
για την ακύρωση της αποικιοκρατίας του στην Παλαιστίνη.

Προσφορές για τα τέσσερα παιδιά στην ταινία και άλλα στο children of gaza fund

Βλ. και

- Εβραϊκές Οργανώσεις στην Ευρώπη με Δικό τους Καράβι για τη Γάζα για να Σπάσει ο Αποκλεισμός

- Ισραήλ: Xειρότερα κι από Ναζί? - Βίντεο Σοκ για Εξετευλισμούς Γυναικών, Μικρών Παιδιών, Αναπήρων