Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

16.5.11

Τα Στραβοπατήματα των Άλλων και Εμείς





Να χαιρόμαστε με τα στραβοπατήματα των άλλων θυμίζει Ρωμαϊκή αρένα.

Να αντιπαρατιθέμεθα με κάποιον θεσμικά ισχυρό, να καταφερόμαστε κατά του θεσμού που υπηρετεί όταν είναι ισχυρός και μπορεί να αντιπαρατεθεί μπορεί να είναι σωστό ή λάθος.

Να τον διαπομπεύουμε όταν πέφτει κάτω και δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί δεν είναι σωστό ή λάθος. Είναι προβληματικό.
Είναι ο τρόπος των ισχυρών του κόσμου τούτου που κατακρίνουμε. Είναι από αέρος βομβαρδισμός.

"Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" αναφέρεται στη Βίβλο.
Η λέξη αμαρτία σημαίνει μη μαρτυρία.
Αμαρτία είναι αυτά που κάνουμε χωρίς να είμαστε συνειδητοί.
Αυτά που κάνουμε χωρίς να είμαστε συνειδητοί διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Κάποια είναι πιο βλαπτικά από άλλα, μερικά είναι βλαπτικά προς εμάς τους ίδιους και άλλα προς τους άλλους.

Μπορεί να μην ενεχόμαστε στα αμαρτήματα του διαπομπευόμενου, να μην εκμεταλλευόμαστε με την ίδια μορφή κάποιον άλλο,
αλλά με το σύγχρονο τρόπο οργάνωσής μας δεν εκμεταλλευόμαστε, δεν ζούμε σε βάρος αυτού που έχει καταταχθεί ως ασθενέστερο;

Για παράδειγμα:
- Όλοι μας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δε ζούμε σε βάρος του ζωικού λεγόμενου "βασιλείου";
- O άκρατος καταναλωτισμός μας δεν στηρίζεται στις εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας και την κακοδαιμονία των κατοίκων του λεγόμενου τρίτου κόσμου;
- Οι επικρατέστεροι του είδους μας δε ζούμε σε βάρος των ασθενέστερων του είδους μας; Κάθε θέση που καταλαμβάνουμε, για παράδειγμα στον εργασιακό τομέα, δεν συνεπάγεται εξοστρακισμό κάποιου άλλου;
- Η περιβόητη αξιοκρατία για την οποία κοπτόμαστε οι περισσότεροι τί άλλο είναι από την διαιώνιση του ευνοημένου, τον αποκλεισμό όσων δεν είναι σε θέση ή αρνούνται να υπηρετήσουν το σύγχρονο εταιρισμό;

Είναι εύκολο να πατήσεις κάποιον όταν έχει πέσει.
Δύσκολο είναι να τον κάνεις να σηκωθεί.

Βλ. και
-Το Όχι της Αντίδρασης και το Όχι της Κατανόησης και της Αποστασιοποίησης