Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)

17.12.11

Προχωρημένα οικονομικά



.
Είμαστε ευγνώμονες στην Washington Post, τους New York Times,
το περιοδικό Times και άλλες μεγάλες εκδόσεις των οποίων οι
διευθυντές έχουν συμμετάσχει στις συνεδριάσεις μας και έχουν
σεβαστεί τις υποσχέσεις διακριτικότητάς τους για σχεδόν σαράντα έτη.

Θα ήταν αδύνατο για μας να αναπτύξουμε το σχέδιό μας
για τον κόσμο εάν έπεφταν επάνω μας τα φώτα της δημοσιότητας
όλα αυτά τα έτη. Ο κόσμος είναι τώρα πιο μπερδεμένος και
έτοιμος για μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Η υπερεθνική κυριαρχία μιας διανοητικής ελίτ και των
παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμότερη από τις
δημοκρατίες των περασμένων αιώνων



Στο βίντεο οι εκπρόσωποι των οίκων αξιολόγησης δηλώνουν ότι
οι αξιολογήσεις που κάνουν είναι απλώς γνώμη.
Δεν αφορούν την αξία αγοράς ενός τίτλου,
την μεταβλητότητα της τιμής του ή την καταλληλότητά του ως επένδυση(!)



Οι οίκοι - ιερά και οι αξιολογήσεις - χρησμοί

Σήμερα όλος ο κόσμος στη δύση ζει στον αστερισμό των λεγόμενων οίκων αξιολόγησης.
Με το που εκφέρουν κάθε τόσο τις αποφάνσεις τους κινητοποιούνται οι πάντες λες και ενέσκηψε κάποιο κακό, έγινε κάποιος σεισμός.
Συσκέψεις, διασκέψεις, διαβουλεύσεις, ανακοινωθέντα.

Είναι ως να ομιλεί η πυθία και να γνωστοποιεί το μήνυμα των θεών και κινητοποιούνται οι προεστοί να προβούν στις θυσίες που απαιτούν οι θεοί.

Ενώ, όμως, την παλιά εποχή οι θεοί ήταν γνωστοί, είχαν ο καθένας και από ένα βίτσιο και με το που το ικανοποιούσαν οι θνητοί τους αντάμειβαν για την υποταγή,
σήμερα οι θεοί είναι διαφορετικοί,
δεν τους γνωρίζει κανείς και δεν φαίνονται να ικανοποιούνται ποτέ παρά τη συμμόρφωση των προεστών και τις θυσίες των θνητών.

Μόνον η πυθία παραμένει όπως παλιά.
Ομιλεί και δεν λογοδοτεί πουθενά. Εντέλει και δεν εξηγεί.
Οι χρησμοί είναι χρησμοί. Δεν υπόκεινται σε κάποια συλλογιστική.

Το όνομα μόνον έχει σήμερα αλλάξει.
Τα ιερά τα λένε οίκους και τους χρησμούς αξιολογήσεις

Όπως φαίνεται στα βίντεο πιο πάνω και οι τρεις οίκοι – ιερά πιστοποιούν ότι οι αξιολογήσεις τους είναι χρησμοί. Εκφράζουν απλά γνώμες, λένε.
Αυτό να μας αρκεί.

Οι Αξιολογήσεις των Απλών Θνητών
  • Η Θεωρητική Εκδοχή
Ο όρος αξιολόγηση για τους κοινούς θνητούς παραπέμπει στη διαδικασία και το αποτέλεσμα της σύγκρισης του αξιολογούμενου με κάποιο πρότυπο με βάση κάποια συμβατική, δηλαδή συμφωνημένη, διαδικασία.

Η ύπαρξη προτύπου και συμβατικής μεθοδολογίας, συμφωνημένης διαδικασίας σύγκρισης, είναι ουσιώδη στοιχεία για την πράξη της αξιολόγησης.

Το πρότυπο και τη μεθοδολογία την καθορίζουν επιτροπές στις οποίες συμμετέχουν:
- επιστήμονες,
- εκπρόσωποι των αξιολογούμενων υπηρεσιών, υλικών, μηχανών, προϊόντων και των εργαζόμενων σ΄αυτά και
- εκπρόσωποι των χρηστών ή καταναλωτών αυτών των υπηρεσιών και αγαθών.
Συνήθως οι τελευταίοι είναι εκπρόσωποι επιμελητηρίων, καταναλωτικών συλλόγων ή κρατικών υπηρεσιών.

Από τον συγκερασμό των απόψεων και συμφερόντων των επιμέρους φορέων που διαβουλεύονται προκύπτει μια κοινά αποδεκτή διαδικασία η οποία κατοχυρώνεται ως η συμβατική μεθόδευση της αξιολόγησης.

Πολλές φορές αυτή η συμφωνημένη διαδικασία παίρνει τη μορφή συμβατικού τεσταρίσματος στο οποίο υποβάλλονται οι υπό αξιολόγηση υπηρεσίες και αγαθά και οι εμπλεκόμενοι σ΄αυτά.

Η ανάγκη για συμβατική, συμφωνημένη μεθοδολογία είναι εντελώς κρίσιμη για το αποτέλεσμα της αξιολόγησης.
Αν δεν υπάρχει αυτή, η αξιολόγηση μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για να προωθηθούν μονομερώς τα συμφέροντά κάποιου από τους εμπλεκόμενους φορείς.

Φανταστείτε για παράδειγμα κάποιον που θέλει να προωθήσει σε μια υπηρεσία λογιστών κάποιον έμπιστόν του που είναι φυσικός, να αξιολογεί τους υποψήφιους για τη θέση αυτή με ερωτήσεις για τη φυσική.

Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με οποιοδήποτε τεστ. (1)
Όπως είχαμε σχολιάσει παλιότερα, βλ. Τράπεζες και τεσταρίσματα,
το αποτέλεσμα που θα πάρεις από μια δοκιμή, ένα τεστ, θα εξαρτηθεί από τα δεδομένα που θα βάλεις, όπως ακριβώς συμβαίνει με το πρόγραμμα σε έναν υπολογιστή.

Οποιοδήποτε τεστ μπορείς να το σχεδιάσεις να αποδείξεις ό,τι επιθυμείς.
Ο σχεδιασμός ενός τεστ δεν είναι παρά η διατύπωση μιας ερώτησης και τα αποτελέσματά του η απάντηση στην ερώτηση.
Η απάντηση εξαρτάται από τη διατύπωση της ερώτησης.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις που ισχύουν για όλες τις ερωτήσεις.
Γιαυτό έχει μεγάλη σημασία ποιος κάνει το τεστ και ποια συμφέροντα εκφράζει.

  • Η εφαρμοσμένη εκδοχή

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι στον κόσμο των θνητών τα πράγματα δεν είναι, εν γένει, όπως θεσμοθετούνται.
Κατά κανόνα το πάνω χέρι το έχει ο εκάστοτε θεωρούμενος ισχυρός.

Και οι αξιολογήσεις δεν εξαιρούνται από την περιπλοκή αυτή.
Οι μεθοδολογίες και τα πρότυπα που ακολουθούνται δεν είναι και τόσο απότοκες επιστημοσύνης και συγκερασμού απόψεων και συμφερόντων.
Ναι μεν συμμετέχουν εκπρόσωποι της επιστήμης και των εμπλεκόμενων τάξεων, αλλά με τις εκπροσωπήσεις, όπως όλοι μας γνωρίζουμε, τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα.
Οι εκπρόσωποι αρκετές φορές άλλον φαίνονται να εκπροσωπούν και άλλου τα συμφέροντα υπηρετούν.
Από την περιπλοκή αυτή δεν εξαιρούνται οι εκπρόσωποι της επιστήμης,
Αρκετές φορές πρωταγωνιστούν σ΄αυτήν.
Το έχουμε σχολιάσει παλιότερα, θα το ξαναδούμε και στην επόμενη ανάρτηση με τις εξελίξεις στο επίκαιρο θέμα των εμβολίων γρίπης.

Οι οικονομικές αξιολογήσεις των κρατών

  • Η εκδοχή των θνητών
Παρακάμπουμε το θέμα κατά πόσον ένα κράτος θάπρεπε να λειτουργεί ή να αντιμετωπίζεται ως εταιρία και να υπόκειται σε οικονομική αξιολόγηση.
Το θεωρούμε δεδομένο αυτό, καθώς αυτή είναι η πραγματικότητα για τα κράτη σήμερα.

Προφανώς τα θέματα τα σχετιζόμενα με τη λειτουργία ενός κράτους και ειδικότερα με τα οικονομικά του έχουν σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια απ΄αυτήν μιας απλής εταιρίας, ενός προίόντος ή μιας υπηρεσίας καθώς συναρτώνται άμεσα με την ποιότητα ζωής ή ακόμη και την επιβίωση πολλών από τους πολίτες του.

Προφανώς η πολυπλοκότητα των κρατών και οι διαφοροποιήσεις του ενός από το άλλο είναι πολύ πιο μεγάλες απ΄αυτές απλών εταιριών, υλικών, προϊόντων και υπηρεσιών που υπόκεινται σε κοινή μεθόδευση αξιολόγησης.

Θα περίμενε, λοιπόν, κανείς ότι προκειμένου για τα κράτη η οικονομική αξιολόγησή τους θα γινόταν με βάση ιδιαίτερα επιμελημένα πρότυπα και συμβατικές, συμφωνημένες, μεθόδους
οι οποίες θα προέκυπταν μετά από επισταμένες διαβουλεύσεις των εμπλεκομένων κρατών και θα ήταν αποτέλεσμα συγκερασμού των επί μέρους απόψεων και συμφερόντων τους.

  • Η θεϊκή εφαρμογή

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι δεν συμβαίνει το παραπάνω.
Αυτή η τόσο σημαντική αξιολόγηση έχει αφεθεί στη βούληση και μόνον κάποιων που δεν εκπροσωπούν κανένα από τα εμπλεκόμενα κράτη.

Κατά το δοκούν αποφασίζουν πότε και τι θα πουν.
Το πότε και το τι θα πουν φέρνει τα πάνω κάτω στα κράτη.

Είναι σαν εκείνους τους εκτελεστές – κυνηγούς που λαβώνουν το θύμα - θήραμά τους και καιροφυλακτούν να εξαπολύσουν ξανά τα βέλη όταν πάει αυτό να ανασηκωθεί και συνεχίζουν ανενόχλητοι μέχρι να το αποτελειώσουν.

Και το κάνουν σε κοινή θέα όλων, εμπλεκόμενων και μη.
Σερίφηδες και αστυνόμοι τους κοιτούν και καταγράφουν τις λαβωματιές.
Να επέμβουν δεν τους παερνάει από το νου.

Είναι λες και μια ανώτερη θέληση τους έχει καθηλώσει
Οι εκτελεστές επιτελούν το θέλημα βλοσυρών θεών που το όνομά τους δεν τολμούν ούτε καν να το σκεφτούν.

Κάποιοι από τους αξιωματούχους των κρατών ψελλίζουν κατά διαστήματα κάτι κατά των εκτελεστών αυτών και μετά σιωπούν.
Συμμορφώνονται κι αυτοί στη θεϊκή βουλή.

Η Επιστροφή στην Αρχέγονη Εποχή

Τα παλιά, πολύ παλιά χρόνια λένε ότι οι θεοί είχαν κατέβει στη γη για να δείξουν στους θνητούς πως γινόταν να τους κυβερνούν μερικοί και να υπακούουν οι λοιποί.

Στη συνέχεια οι θεοί αποχώρησαν από τη γη και άφησαν στο κατόπιν τους τους αρχιερείς, ως εκπροσώπους τους στη γη.
Κυβερνούσαν οι αρχιερείς και οι θνητοί υπάκουαν σε αυτούς γιατί είχαν αυτοί το κοκαλάκι των θεών.

Τα χρόνια πέρασαν, έγιναν ανατροπές, οι αρχιερείς αποσύρθηκαν στα ενδότερα των ναών και κοινοί θνητοί ανέλαβαν τα καθήκοντα των θεών και των εκπροσώπων αυτών.
Επειδή, όμως, αυτοί δεν είχαν το κοκαλάκι των θεών δεν γινόντουσαν και τόσο αποδεκτοί,
η παλιά υπακοή είχε εξαφανιστεί.
Φωνές, ξεσηκωμοί και άλλα θορυβώδη τινά άρχισαν να εμφανίζονται σιγά σιγά.

Οι θνητοί περιέπιπταν στο αμάρτημα της ανυπακοής και δεν φαινόντουσαν οι κυβερνήτες να μπορούν να κάνουν τίποτα γι αυτό. Δεν διέθεταν το κοκαλάκι των θεών.

Οι θεοί ενοχλήθηκαν σφόδρα με τη νέα κατάσταση στη γη.
Το ίδιο και οι αρχιερείς αυτών που δεν μπορούσαν πια να επιτελέσουν το καθήκον τους έναντι των θεών αδιαταράκτως και με πειθώ.

Η ανυπακοή αυτή σήμερα έχει ενταθεί.
Οι αρχιερείς, λοιπόν, καθοδηγούμενοι από τους θεούς αναλαμβάνουν ξανά δράση.

Οι θεοί καταστρώνουν σχέδιο σωτηρίας από την ανυπακοή που ενέσκηψε στη γη.
Αναθέτουν πάλι την διακυβέρνηση των λαών στους αρχιερείς αυτών.

Στήνουν ξανά τα μαντεία και εκτοξεύουν τους χρησμούς να συνετίσουν πάλι τους θνητούς και να τους κάνουν να αποδεχτούν ξανά τους αρχιερείς.

Το σχέδιο είναι ήδη εν εξελίξει.
Οι αρχιερείς ξεκινούν από τους πιο απείθαρχους λαούς, αυτούς της Μεσογειακής γης.
Από κει θα επεκταθούν και στους άλλους λαούς.

Έτσι εκπληρώνονται την σημερινή εποχή οι προφητείες που έχουν έρθει στο φως εδώ και καιρό.
Μια απ΄αυτές διακοσμεί τον υπότιτλο της ανάρτησης.

Όλα δείχνουν ότι το σχέδιο βαίνει καλώς.
Αθορύβως και εν κρυπτώ όπως αρμόζει σε κάθε θεϊκό.

Κάποιοι έχουν αναλάβει τον αντιπερισπασμό της προσοχής των θνητών μέχρι να ολοκληρωθεί το σχέδιο αυτό και μοχθούν ολημερίς να τύχει θερμής υποδοχής.

Αρθρογραφούν συνεχώς για το εντός, εκτός και επί αυτά του ευρώ, τις επικείμενες καταρρεύσεις και καταστροφές, και άλλα τέτοια αισιόδοξα και ανυψωτικά,
αλλά δεν λένε κουβέντα για τους οικονομικούς εκτελεστές που κουμαντάρουν τις εξελίξεις αυτές.
Δεν περνάει από το νου τους καν η αποκαθήλωση των ιερών και το μπροστάρισμα των χρησμών.

Το πρόβλημα έχει ήδη επιτυχώς δημιουργηθεί και εμπεδωθεί.
Ο δρόμος για τη θεϊκή λύση έχει προετοιμαστεί.
Η επιστροφή στην αρχέγονη εποχή έχει δρομολογηθεί.

Θα μπορούσε, άραγε, η εξέλιξη αυτή να αποφευχθεί;

Θα επιχειρήσουμε σε επόμενη ανάρτηση να μιλήσουμε για την προχωρημένη επαναστατική προς την κατεύθυνση αυτή.
______________________________________

(1) ) Για παράδειγμα, αν υποβάλλεις σε τεστ ένα κομμάτι σκυρόδεμα για να το αξιολογήσεις από πλευράς αντοχής, ανάλογα πως θα το τεστάρεις μπορείς να πάρεις πολύ μεγάλη, πολύ μικρή, ή ενδιάμεση αντοχή
ανάλογα αν το δοκίμιο, το κομμάτι που θα υποβάλεις στο τεστ, είναι πλακοειδές (μεγάλη αντοχή), πρισματικό με μεγάλο ύψος (μικρή αντοχή), κυβικό (μέτρια αντοχή), αν είναι μικρού μεγέθους (μεγάλη αντοχή) ή μεγάλου μεγέθους (μικρή αντοχή), αν είναι κεντρωμένο ή έκκεντρο στη μηχανή φόρτισης, αν φορτιστεί γρήγορα ή αργά, κ.ο.κ.


Βλ. και :
- Πρόγνωση – Μια εμπεριστατωμένη ανάλυση για το σήμερα και το αύριο του κόσμου