Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

26.12.09

Το Μήνυμα των Χριστουγέννων και οι Ρήξεις στη Ζωή μας

.
Χθες ήταν η γιορτή της χριαστιανοσύνης. Γιορτάστηκε η γέννηση του υιού του Θεού.
Η γέννησή του σηματοδότησε μια νέα εποχή, μια νέα διαθήκη μεταξύ Θεού και ανθρώπων, την Καινή Διαθήκη.
Η διαθήκη αυτή βασίστηκε στη διδασκαλία του και τη ζωή του ως το υπόδειγμα της ζωής των πιστών.
Τη διδασκαλία του και τη ζωή του διαπερνούσε πάντα ένα μήνυμα:
Η ρήξη με τους θεσμούς και τις αξίες της εποχής:

- Ρήξη με τις εκκλησιαστικές και πολιτειακές αρχές, τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους, για την υποκρισία τους, την επιδεικτικότητά τους και τη μετατροπή του οίκου του θεού σε οίκον εμπορίου.

- Ρήξη με τους συσσωρεύοντες πλούτο, παρομοιάζοντάς τους με ασπροβαμμένους, ρυπαρούς και όζοντες τάφους και διαμηνύοντας τον αποκλεισμό των πλούσιων από τη βασιλεία των ουρανών.

- Ρήξη με τους διανοούμενους της εποχής κατηγορώντας τους για κατασπατάληση των ταλάντων τους.

- Ρήξη με την κατηγοριοποίηση των ανθρώπων κηρύσσοντας « ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω».

- Ρήξη με τον καθωσπρεπισμό των συγχρόνων του, συναναστρεφόμενος και εμπιστευόμενος τη συνέχιση της διδασκαλίας του σε απλούς και περιθωριακούς ανθρώπους.

- Ρήξη με την περιφρόνηση των παραβατικών ανθρώπων αναγγέλλοντας τον περιφρονούμενο Βαραββά πρώτο στη Βασιλεία των Ουρανών.

- Ρήξη με την άκριτη υποταγή στις αυθεντίες, αποκαλύπτοντας τη μεγαλύτερη χαρά του Πατρός για τον επιστρέφοντα ανυπότακτο και περιπλανηθέντα υιό, απ΄αυτήν για το μη ριψοκίνδυνο υπάκουο υιό.

Οι ρήξεις αυτές ήταν το μήνυμα της ζωής και της διδασκαλίας του Χριστού.

Τις ρήξεις αυτές σήμερα τις παρατηρούμε σ΄αυτούς που δεν δηλώνουν χριστιανοί.
Οι δηλωμένοι χριστιανοί τους απορρίπτουν και τους κατηγορούν.

Μήπως η αντιστροφή των γενικά παραδεκτών είναι ένας τρόπος να προσεγγίσουμε την αλήθεια;
.