Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

13.7.09

Πλάνητες

(Από το χάρτινο μπλοκάκι ενός φίλου από τα παλιά)

Το παιδί από το χέρι

Σ΄έναν κόσμο ανουσίας
Σ΄έναν κόσμο αιχμαλωσίας
Σ΄έναν κόσμο άκοσμο

Εσένα μικρό παιδί
στου κόσμου το σουπερμάκετ
περιφέρει
και σου κρατά το χέρι

Εσένα μικρό παιδί
που εύκολα πιστεύεις
ντρέπομαι
κι ας μη σου κρατώ το χέρι


Παιχνίδια

Παιχνίδια αστέρων
παιχνίδια άπαιχτα
παιχνίδια μικρών παιδιών

Παιχνίδια κάτεργα
παιχνίδια πολυπαιγμένα
παιχνίδια άχαρα
παιχνίδια μεγάλων

Στο Μικρό Πρίγκηπα

Μικρέ μου Πρίγκηπα
τί θλίψη η ματιά σου
άνοιξέ μου την καρδιά σου

Μικρέ μου φίλε
φίλος είμαι και γω
αλλά πώς να σου το πω
ασυνήθιστο κι αυτό

Το ένδυμά μου παληό
ξεθωριαριασμένο και τρωτό
αλλά πίσω απ΄αυτό
χτυπά μια καρδιά

Μικρέ μου πρίγκηπα
στον πλανήτη που τώρα πας
μην ανησυχείς
τα τριαντάφυλλα είναι ευάλωτα πολύ
και γιαυτό ασφαλή

Μικρέ μου φίλε
τα τριαντάφυλλα της καρδιάς
ποτίζονται κι από μακρυά

Πλάνητες

Πλάνητες του σύμπαντος
πλανόμενοι της γης
πλανήτες συγγενείς

Τροχιές Απείρου
Όνειρα Κάλλους
Αρχίσαμε μαζί

Σώματα πλάνης
επιθυμίες περιπλάνησης
χωρίσαμε μαζί

Άναρχες Αρχές
ελεύθεροι δεσμευμένοι
κουραστήκαμε μαζί

Ρίγη ελευθέρωσης
ορμές συγχώνευσης
σιωπούμε μαζί

Εγκαρτέρηση

Γλυκύτητα αναμονής
Θαλπωρή εγκαρτέρησης
Σιωπή

Ώθηση Άγνωστου
Παλμός ελευθέρωσης
Ρεύμα Αγάπης
Ευαλωσία

Διατάραξη γνωστού
Θύελλα χάους
Ριπές στο Άγνωστο

Πάθος

Πάθος
Ιερό Πάθος
Πάθος της Θλίψης
το Κέντρο Σου;

Πάθος,
Ανέσπερο Πάθος
Πάθος της Ένωσης
οι Ακτίνες Σου;

Πάθος,
Ανεστίατο Πάθος
Πάθος του Ενός
η Αντήχησή Σου;

Ιερό Ανέσπερο Πάθος,
η Αντήχησή Σου;

Επιστροφή στην Αρχική Σελίδα