Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

1.1.12

Νέο έτος, νέες τομές (χιούμορ)



"Έχω τη μεγαλύτερη συλλογή οστράκων στον κόσμο.
Την διατηρώ στις παραλίες του κόσμου... πιθανόν να την έχετε δει"
Steven Wright 


Κάθε έτος έχει τις δικές του τομές.
«Δανείσου και ξεχρέωνε» ήταν η τομή το έτος το παλιό στον τομέα τον οικονομικό.
Μπορεί να ακούγεται αντιφατική, μα υπακούει σε ανώτερη λογική, αυτήν των ειδικών. Δεν μπορεί να γίνει κατανοητή στον αμαθή.

Το παλιό έτος εγένετο νέο.
«Δανείσου κι άλλο και ξεχρέωνε» η νέα τομή όπως έχει ήδη προαναγγελθεί.

Πολλές οι τομές εν όψει το έτος αυτό. Ιδού δύο απ΄αυτές στα βίντεο πιο κάτω:





  
Επειδή πέραν από τις πιο πάνω τομές αναμένονται κι άλλες που δεν θα απαιτούν μόνον λεπτούς χειρισμούς και χορό,
ανανεώνουμε τις παλιές μας συμβουλές.

Ιδού οι νέες συμβουλές:
  • Πρακτικές Συμβουλές
- Από έναν ξυλοκόπο: Πως να ζεσταθείτε όλο το χειμώνα με ένα κούτσουρο
Παίρνετε ένα μέτριο κούτσουρο και τρέχετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε στη σοφίτα.
Το πετάτε από το παράθυρο της σοφίτας.
Τρέχετε να το μαζέψετε (προσοχή όχι από το παράθυρο) και
επαναλαμβάνετε το ίδιο μέχρι να ζεσταθείτε.
Το επαναλαμβάνετε κάθε φορά που το έχετε ανάγκη.
Δεν θα απογοητευτείτε ποτέ. Πετυχαίνει πάντα. http://www.futilitycloset.com/category/humor/

- Από ένα μαθητή: Πως να προστατέψετε αυτά που έχετε
Ρωτάει ο δάσκαλος το μαθητή: “Αν έχεις επτά μήλα και σου ζητούσα να μου δώσεις τρία, πόσα μήλα θα σου έμεναν;
Μαθητής: «Επτά»

  • Συμβουλές από μια ξανθιά:

- Πως να μην πληρώνετε όταν σας λένε ότι κάτι είναι καλό και θα ξεπληρώσει τα λεφτά του
Πέρυσι αντικατέστησα όλα τα παράθυρα στο σπίτι μου με κείνο το ακριβό διπλό ενεργειακό τζάμι.
Φέτος μου τηλεφώνησε αυτός που μου τα εγκατέστησε και διαμαρτυρήθηκε πως έκανε τη δουλειά πριν ένα έτος και ακόμη δεν τον έχω πληρώσει γι αυτή.
Αλλά επειδή είμαι ξανθιά δεν σημαίνει ότι είμαι σώνει και καλά και ηλίθια.
Έτσι, του είπα απλά ότι ο υπάλληλος που μου τάχε φέρει πέρυσι μου είχε πει ότι σε ένα χρόνο τα παράθυρα θα ξεπλήρωναν το κόστος τους!
Helllooooo; έχει περάσει ένας χρόνος, του είπα.
Επικράτησε σιωπή στην άλλη άκρη της γραμμής και στο τέλος έκλεισε το τηλέφωνο.
Δεν ξαναπήρε ποτέ. Σίγουρα θα ένιωσε ηλίθιος.

- Πως να κυκλοφορείτε όταν σας έχουν πάρει την άδεια του αυτοκινήτου
Ένας αστυνομικός με σταματάει γιατί έτρεχα με το αυτοκίνητο και μου ζητάει ευγενικά να δει την άδειά μου.
Τον κοιτάω και του λέω:
"Εύχομαι παιδιά να είστε στα καλά σας. Μόλις χθες μου πήρατε την άδεια και σήμερα περιμένετε να τη δείξω εγώ σε σας!"

  • Συμβουλές για φιλοσοσφημένη ζωή
- Σκωτική σοφία:
  1. Τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία, αλλά κατά κάποιο τρόπο, είναι πιο άνετα να δυστυχεί κανείς μέσα σε μια Mercedes Benz απ΄ό, τι πάνω σε ένα ποδήλατο.
  2. Συγχωρήστε τον εχθρό σας, αλλά να θυμάστε το όνομα του μπάσταρδου.
  3. Βοηθήστε κάποιον όταν έχει προβλήματα και θα σας θυμηθεί όταν θα έχει ξανά προβλήματα.
  4. Το αλκοόλ δεν λύνει κανένα πρόβλημα, αλλά ούτε και το γάλα 
.- Steven Wright :
  1. Δανειστείτε από απαισιόδοξους. Δεν τα περιμένουν πίσω.
  2. Το 99% των δικηγόρων δίνει κακό όνομα στους υπόλοιπους.
  3. H καθαρή συνείδηση είναι συνήθως σημάδι κακής μνήμης.
  4. Όταν όλα φαίνονται να πηγαίνουν καλά κάτι δεν προσέξατε.
  5. Η σκληρή δουλειά σε αποζημιώνει στο μέλλον, η τεμπελιά σε αποζημιώνει στο παρόν. 
  6. Τα μωρά δεν χρειάζονται διακοπές. Δεν έχουν δουλέψει ούτε μια ημέρα


Βλ. και