Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων: κλικ στο κείμενο, Ctrl και + ή Ctrl και - (ή Ctrl και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού)

28.6.26

"Ο Παλαιστινιακός Λαός Δίνει Αγώνα για Όλους μας. Οφείλουμε να Συμπαρασταθούμε"

  African music  

00:00:00 Αδιάσπαστο Πνεύμα               00:02:53 Φωνές από το Σπίτι
00:04:58 Σκιές του Χθες                         00:07:56 Η Ιερή Κραυγή
00:10:42 Ξέπλυνε τον Πόνο                   00:13:23 Νέος Ήλιος
00:16:03 Τα Δάκρυα Γίνονται Βροχή     00:18:24 Καλώντας τους Προπάτορες
00:20:42 Ποτάμι από Δάκρυα                00:24:15 Επιτέλους Ειρήνη
00:27:33 Πνεύμα Θεραπείας
 
 ---------
 
 
 
Το προσδόκιμο ζωής στη Γάζα 
από τα 75,5 έτη πριν τη (συνεχιζόμενη) γενοκτονία
( 9 έτη μικρότερο από ό,τι στο Ισραήλ)
 έχει καταρρεύσει στα επίπεδα των 35 έως 40,5 έτη, βλThe Lanndet
 
Οι νεκροί Παλαιστίνιοι από  όπλα των Ισραηλινοαμερικανών 
είναι περισσότεροι από 112,000,  βλ. The  Lancet

 
Ο  Mujahed Bani Mufleh συνελήφθη στη Ραμάλα  από τους Ισραηλινούς, επειδή ήταν Παλαιστίνιος δημοσιογράφος. 
Κρατήθηκε στις Ισραηλινές φυλακές-κολαστήρια έξι μήνες.
Δεν του αποδόθηκε κάποια κατηγορία.

Μετά την αποφυλάκισή του νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο. 
Ήταν μήνες σε κώμα με εγκεφαλική αιμορραγία. 
 
Η υγεία του εξακολουθεί να είναι εύθραστη.
Ανυπομονεί να είναι κάποια στιγμή σε θέση να μπορέσει να πει πάλι τις ιστορίες των Παλαιστινίων
ιδιαίτερα αυτών στις φυλακές- στρατόπεδα βασανιστηρίων του Ισραήλ.

 
 "Το ισραηλινό σύστημα έχει σχεδιαστεί 
για να ραγίζει τις ψυχές των κρατουμένων 
πριν ραγίσει τα σώματά τους
 
Άρχισα να θυμάμαι και να μιλάω 
για όσα πέρασα μέσα στις φυλακές: πείνα, ταπείνωση...
 
Ήταν πάρα πολλά για να τα επεξεργαστώ. 
 

Οι περισσότεροι Παλαιστίνιοι  όμηροι που επιβιώνουν από τις ισραηλινές φυλακές και αποφυλακίζονται οδηγούνται σε νοσοκομεία. 

Οι σωματικές πληγές μπορεί κάποια στιγμή να επουλώνονται. 
Δε συμβαίνει το ίδιο με τις ψυχικές πληγές.
 
Οι Ισραηλινοί καυχώνται γι αυτό, όπως καυχώνταν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι Ισραηλινοί στρατιώτες για τα αίσχη τους - εγκλήματα πολέμου κατά την πρώτη φάση της γενοκτονίας στη Γάζα. 

“Έχουμε σκοτώσει όλους τους δημοσιογράφους. Πέθαναν μία φορά.  
Σε φέραμε εδώ και θα πεθάνεις εκατοντάδες φορές“
 καυχώνται σε απαχθέντα Παλαιστίνιο δημοσιογράφο από τη Γάζα, βλ. Εδώ

 Στην εικόνα τα υπαίθρια κλουβιά στα οποία κρατούνται Παλαιστίνιοι αλυσσοδεμένοι και με δεμένα τα μάτια, βλ. Guardian  

Blurry image of people sitting on the ground behind a metal barrier 

"Tόσο οι ισραηλινές όσο και οι παλαιστινιακές 
οργανώσεις υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
 έδωσαν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες 
σχετικά με τις συνθήκες στα ισραηλινά κέντρα κράτησης.
 Παλαιστινίων
, συμπεριλαμβανομένων 
παιδιών, εγκύων γυναικών και ηλικιωμένων. 

 Oι Παλαιστίνιοι στερούνται τακτικά τροφής και νερού και 
υφίστανται σοβαρούς ξυλοδαρμούς
, επιθέσεις από σκύλους, 
ηλεκτροπληξία, πνιγμό και σεξουαλική βία. 

Κάποιοι φέρονται να είναι μόνιμα αλυσοδεμένοι,  
να τους απαγορεύεται η πρόσβαση σε τουαλέτα 
και να αναγκάζονται να φορούν πάνες".
βλ. Εδώ

Αποτρόπαια ήταν και η εικόνα  αυτών που δεν είχαν επιβιώσει από τα κολαστήρια του Ισραήλ και κάποιοι απ αυτούς επεστράφηκαν κατά την ανταλλαγή ομήρων κατά την πρώτη φάση της γενοκτονίας στη Γάζα.

Ένας μεγάλος αριθμός βρέθηκε με δεμένα μάτια, με δεμένα τα χέρια και τα πόδια τους. Σε άλλους υπήρχαν σημάδια απαγχονισμού ή πυροβολισμών από κοντινή απόσταση.

 Τους έλλειπαν κερατοειδείς, συκώτια και άκρα  
  • Στην Guardian Ισραηλινός γιατρός παραδέχεται ότι Ισραηλινοί παθολόγοι συνέλεξαν όργανα Παλαιστινίωνν χωρίς τη συγκατάθεσή τους, βλ. Εδώ 
Είναι, επίσης, γνωστό ότι:  
  • Το Ισραήλ έχει τη μεγαλύτερη στον κόσμο τράπεζα δέρματος (μεγαλύτερη κι απ αυτήν των ΗΠΑ με πολλαπλάσιο πληθυσμό), Στο Ισραήλ για θρησκευτικούς λόγους απαγορεύεται στους πολίτες του η αφαίρεση οργάνων), βλ. Εδώ    
Οι ισραηλινές αρχές αρνήθηκαν να δώσουν τα ονόματα των θυμάτων και καθώς το σύστημα υγείας στη Γάζα είχε σχεδόν καταρρεύσει και δεν υπήρχε εξοπλισμός για εξετάσεις DNA και εγκληματολογική ανάλυση οι περισσότεροι θάφτηκαν ανώνυμα, βλ.  Εδώ  Αναλυτικά ΅Εδώ και Εδώ
 
 Όπως αναφέρει στο βιβλίο του «Ημερολόγιο Γάζας - Ιατρική εν μέσω γενοκτονίας» (Εκδόσεις Τόπος) ο Κύπριος χειρουργός Χρίστος Γεωργάλάς: 
  •  οι Παλαιστίνιοι στη Γάζα ένοιωθαν τυχεροί που οι δικοί τους νεκροί μπορούσαν να ταυτοποιηθούν και που μπορούσαν να τηρήσουν το τελετουργικό της ταφής τους. 

ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
 
Ένας άλλος γιατρός, ο Νορβηγός Δρ. Μαντς Γκίλμπερτ συζητά την ανθρωπιστική κρίση στη Γάζα, βασιζόμενος σε δεκαετίες ιατρικής εμπειρίας στην Παλαιστίνη
 
 
 
 Από το βίντεο
 
Γιατί υπήρχε χάσμα 9 ετών στο προσδόκιμο ζωής στη Γάζα  και πριν τη γενοκτονία
 
 Η Γάζα τα τελευταία 25 χρόνια βρίσκεται υπό συνεχή τεράστια πίεση και ιδιαίτερα από τις εκλογές του 2006 όταν άρχισε ο αποκλεισμός.
Η Γάζα είναι υπό πολιορκία όχι για τέσσερα χρόνια αλλά για εδώ και 20 χρόνια. 
Αυτό είναι φρικιαστικό.
 
Έχει επίπτωση στις σημαντικές προϋποθέσεις για τη ζωή:¨να υπάρχει ιατρική περίθαλψη, γιατροί, νοσοκομεία, ελικόπτερο, νερό, φαγητό, ηλεκτρικό ρεύμα συνεχές, ένα ασφαλές μέρος για την οικογένειά σου, να υπάρχει εργασία για να έχεις εισόδημα.
 
Οι Ισραηλινοί είναι επιστημονικά πολύ έξυπνοι, και αυτά ήταν μελετημένα να ρουφήξουν τη ζωτική ενέργεια από τους Παλαιστινίους

Στη Γάζα, το προσδόκιμο ζωής πριν από τις 7 Οκτωβρίου ήταν 74,5 χρόνια, 
Ήταν ήδη 9 χρόνια μικρότερο από ό,τι στο Ισραήλ. 
 
Σήμερα είναι στα 35 έτη.
 
Η Παλαιστίνη αν δεν είχε αντισταθεί θα είχε εξαλειφθεί
 
 Στη Νορβηγία ήμασταν υπό κατοχή για 400 χρόνια από τους Δανούς, έπειτα για70 χρόνια από τους Σουηδούς και μετά ήρθαν οι Γερμανοί το 1940 και μας κατέλαβαν για 5 χρόνια και διεξάγαμε ένοπλο λαϊκό πόλεμο αντίστασης και τους διώξαμε.

Και αυτοί οι μαχητές της αντίστασης στη Νορβηγία είναι οι ήρωές μας .
Οι Γερμανοί κατακτητές τους αποκαλούν τρομοκράτες. 

Έτσι, ο απελευθερωτής του ενός είναι τρομοκράτης του άλλου. 


Η Παλαιστίνη αμύνεται. Το Ισραήλ επιτίθεται.
Οι Παλαιστίνιοι έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν πώς θα οργανώσουν την αντίστασή τους. 
Όσο είναι κατεχόμενοι και συνεχίζουν να είναι κατεχόμενοι, πρέπει να υποστηρίξουμε την επιλογή τους για αντίσταση πάντα εντός των ορίων του διεθνούς δικαίου. 

Ο τεράστιος εγκληματίας, ο τεράστιος τρομοκράτης είναι το κράτος του Ισραήλ.
 
 
Αν ο παλαιστινιακός λαός δεν είχε αντισταθεί, θα είχε εξαλειφθεί και δεν θα υπήρχε Παλαιστίνη ούτε σήμερα ούτε στο μέλλον. 
 
Αυτή είναι η υπαρξιακή απειλή για κάθε μικρό έθνος
Και η Νορβηγία είναι ένα μικρό έθνος.
 
Ο Παλαιστινιακός λαός δίνει αγώνα για όλους μας 
 
 Εάν το Ισραήλ και οι ΗΠΑ πετύχουν τη γενοκτονία και την επιστημοκτονία
η Παλαιστίνη θα είναι άλλο ένα ανέκδοτο  θα υπάρχουν κάποιες  μικρές, ομάδες όπως έγινε με τους ιθαγενείς της Βόρειας Αμερικής, 
 
Ποιο μικρό έθνος θα είναι  το επόμενο; Η Ιορδανία; ο Λίβανος; η Νορβηγία; η Σουηδία;  η Γροιλανδία;
 
 Στην πραγματικότητα λοιπόν ο παλαιστινιακός λαός με τον ηρωισμό του και τη θυσία του δίνει έναν αγώνα για όλους μας
ενάντια σε αυτό το νέο κύμα βάναυσης σαδιστικής αποικιοκρατίας που ξαναβλέπουμε  τώρα εναντίον του Λιβάνου και του Ιράν

Πρέπει να σηκωθούμε όρθιοι γιατί πρέπει να λάβουμε μέρος στην ιστορία και να αναλάβουμε τις ευθύνες μας
 
 
 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
 
 
 
 
 Οι Ισραηλινοί ανατρέχουν 2000 χρόνια πριν και επικαλούνται βιβλικά δικαιώματα στη γη των Παλαιστινίων. 
Και βρίσκουν αμέριστη συμπαράσταση από τους Αμερικανούς"φίλους".  
 
Και δεν  προτρέπει κανείς τους Αμερικανούς "φίλους" να ανατρέξουν κι αυτοί μόνο 400 χρόνια πριν. 
Στη δική τους ιστορία.  Όχι απλά σε βίβλους, αλλά σε ιστορικά ντοκουμέντα
Και να μετακομίσουν.
 
Λίγοι απαντούν στο Ισραήλ:
 
  • Πρώην Βρετανός Υπουργός, βλ.Εδώ  
"Προσπάθησαν να με εκφοβήσουν.Αυτό είναι το μήνυμά μου στους Ισραηλινούς: 
Φύγετε από την Παλαιστίνη Δεν είναι η χώρα σας"
 
  • Ισραηλινός ιστορικός Ilan Pappe: 
-  Οι περισσότεροι σιωνιστές δεν πιστεύουν στο Θεό (σχεδόν όλοι οι ιδρυτές ήταν άθεοι)  (1)
αλλά πιστεύουν ότι ο θεός τους υποσχέθηκε την Παλαιστίνη
 Ποιο δικαστήριο θα δεχόταν τη Βίβλο ως απόδειξη ιδιοκτησίας;
 -  
Κανείς δεν μπορεί να δικαιολογήσει  γιατί η Παλαιστίνη αντιμετωπίστηκε ως εξαίρεση – ένα μέρος όπου δεν ίσχυαν οι πολυδιαφημισμένες αρχές των  ίσων δικαιωμάτων και της αυτοδιάθεσης των λαών του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ, 
 
 «Δεν θέλω να ζήσω σε περισσότερη γη κλεμμένη' 
 
  •  David Ben Gurion, πρωθυπουργός Ισραήλ (1886-1973), βλ. Εδώ
 "Αν ήμουν Παλαιστίνιος ηγέτης δεν θα υπέγραφα ποτέ συμφωνία με το Ισραήλ.
Τους πήραμε τη γη τους 

Είναι αλήθεια ότι ο Θεός την υποσχέθηκε σε μας, αλλά πώς θα μπορούσε αυτό  να τους ενδιαφέρει; 
Ο Θεός μας δεν είναι δικός τους.

Υπήρξε αντισημιτισμός, Ναζί, Χίτλερ, Άουσβιτς,αλλά ήταν δική τους υπαιτιότητα;"
 
  • Ο διακεκριμένος Αμερικανός εβραίος Noam Chomsky
 
 

¨
 
 
 
___________________________
 
(1)  ΟΙ  ΙΔΡΥΤΕΣ 
 
Στις 14 Μαΐου 1948, ενώ η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών συζητούσε το ψήφισμα Κηδεμονίας της Παλαιστίνης,
τριανταεπτά (37) Σιωνιστές ηγέτες συναντήθηκαν στο Τελ Αβίβ και εξέδωσαν τη λεγόμενη Διακήρυξη Ανεξαρτησίας.

Μόνο ένας απ αυτούς τους Σιωνιστές ηγέτες είχε γεννηθεί στην Παλαιστίνη.
Ένας είχε γεννηθεί στην Υεμένη  και οι άλλοι τριάντα πέντε είχαν γεννηθεί στη Ρωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αυτή η Διακήρυξη από Σιωνιστές Εβραίους ξένης προέλευσης δεν έχει καμία ισχύ βάσει του διεθνούς δικαίου.
Η συντριπτική  πλειοψηφία των ιδρυτών, όπως και των σιωνιστών γενικά ήταν άθεοι.
Αυτό δεν τους εμπόδιζε να διακηρύττουν  ότι ο θεός τους υποσχέθηκε την Παλαιστίνη.
 

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ 

  

Jewish Rabbi: Zionists are Using Judaism as a Tool to Occupy & are Impostors.


Από το Βίντεο:

Κλαίμε μαζί με τους Παλαιστίνιους 
έχουμε ταπεινωθεί
γιατί οι Σιωνιστές πήραν τη θρησκεία μας
και τη χρησιμοποιούν ως εργαλείο για την κατοχή

να εκφοβήσουν και επιβάλουν σιωπή 
γιατί αν μιλήσεις εναντίον τους θα σε πουν αντισημίτη

Εμείς, οι θρησκευτικές κοινότητες
στεκόμαστε απέναντι στους σιωνιστές

 Βάζουν μια ταμπέλα εβραΪσμού
ενσωματώνουν τη θρησκεία με σκοπό
ο κόσμος να νομίζει ότι είναι θρησκευτικό ζήτημα

ώστε να τους υποστηρίηουν οι ευαγγελικοί και οι χριστιανοί
εκατομύρια τους υποστηρίζουν

Δεν θέλουμε να έχουμε σχέση μ αυτούς. Δεν ψηφίζουμε

Το 1917 και το 1948 ο αρχιραββίνος De Shinskey είπε:

"Θέλουμε να εκφράσουμε την κατηγορηματική εναντίωσή μας
σε εβραϊκό κράτος σε οποιοδήποτε τμήμα της Παλαιστίνης

Αυτό Δεν αντιπροσωπεύει την εβραϊκή κοινότητα

Δεν θέλουμε εβραϊκό κράτος
και αυτοί οι άνθρωποι είναι απατεώνες"

Βλ. και Εδώ 

Χαρακτηριστική είναι και η δημοσίευση  της εβραικής ομάδας Neturei Karta στην εφημερίδα New York Times στις11 Νοεμβρίου 1975 στην οποία ανέφερε μεταξύ άλλων, τα εξής:

1. Κραυγάζουμε κατά του σαδισμού των Σιωνιστών (του Κράτους του Ισραήλ).
2. Ο πραγματικά αυθεντικός εβραϊκός λαός και το κράτος του Ισραήλ δεν συμπίπτουν, είναι εντελώς αντίθετα
3  Οι Σιωνιστές είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του Εβραϊκού λαού.
4.  Οι Σιωνιστές βασανίζουν τους ζώντες και ασχημονούν στους αγαπημένους μας αποθανόντες σοφούς μας, μια κατάφωρη παραβίαση του εβραϊκού νόμου και παράδοσης.
 5. Κραυγάζουμε κατά των σαδιστικών πράξεων τις οποίες οι Σιωνιστές έχουν διαπράξει και διαπράττουν εναντίον άλλων εθνών ...